Relacje inwestorskie

Merchandising

Sellpro Sp. Z o.o. patří mezi přední polské společnosti zabývající se outsourcingem služeb, merchandisingu a propagace. Specializované týmy Sales Force implementují komplexní strategie stimulující prodej produktů klienta.

POPIS KLIENTA

Pobočka evropského výrobce čerstvých mléčných produktů. Distribuční síť zahrnuje prodejny na jihovýchodě Polska.

 

CÍLE

Zvýšení povědomí o produktech klienta na maloobchodním trhu.

Posílení image a rozvoj vztahů s maloobchodními zákazníky.

Ověření základny maloobchodní sítě.

Dosažení průměrného objemu prodeje na úrovni indikované klientem.

 

ŘEŠENÍ

Společnost Sellpro vytvořila osmičlenný tým Sales Force schopný úzce spolupracovat s klientem, maloobchodními manažery a zástupci distributorů.

Společnost Sellpro použila následující model kampaně:

  • předběžné ověření základny maloobchodní sítě,
  • určení podoby prodejního balení,
  • plánování propagačních akcí a slev,
  • tvorba a výroba propagačních materiálů (letáky, informační plakáty a reklamní předměty),
  • plánování a implementace propagační kampaně a slev,
  • ověření a aktualizace kontaktních údajů jednotlivých prodejen,
  • rozdělení na prodejní oblasti optimalizované pro budoucí potřeby obchodních zástupců.

Během implementace projektu tým Sales Force distribuoval více než 10 000 propagačních materiálů informujících o nabídce výrobků a zvýšil tak dostupnost a povědomí o produktech klienta.

nahoru
We use cookies on our website. By continuing to browse the site, you agree to our use of cookies. Learn more. ×