Relacje inwestorskie

Sorting & rework

Společnost Exact Systems je hlavním dodavatelem služby Sorting & Rework. Pomáháme našim klientům vyřešit problémy s kvalitou, způsobené vadnými dodávkami.

POPIS KLIENTA

Náš zákazník je součástí mezinárodní skupiny, která navrhuje a dodává komponenty pro osobní automobily a výrobce nákladních vozidel. Společnost se specializuje na výrobu zdvihačů autoskel, tažných prvků a zámků pro automobilový průmysl. Díky vysoké kvalitě výrobků, je společnost v tomto odvětví, uznávaným dodavatelem.

 

POPIS PROBLÉMU

O vysoké kvalitě konečného produktu rozhoduje mnoho detailů. Hlavním faktorem je kvalita komponentů dodávaných v průběhu montáže. Vzhledem k tomuto faktoru musí komponenty od každého dodavatele splňovat přísné požadavky na kvalitu. Náhlý nárůst objednávek, nestálost procesu nebo chyba obsluhy, to jsou jen některé z důvodů, které můžou mít negativní vliv na splnění požadavků na kvalitu. Když zákazník dostane špatnou dodávku s prvky nevhodnými pro další montážní postup, objevuje se problém. Podání stížnosti týkající se dodávky je pro dodavatele prvním náznakem chybné výroby. Jeho vzdálenost od zákazníka znemožňuje okamžitou reakci, tedy zaslání nových, shodných komponentů.

  • Požadavek okamžité reakce a vyřešení problému;
  •  Riziko pozastavení chodu výrobní linky.

 

ŘEŠENÍ

Společnost Exact Systems je využívána jako dodavatelsko-mobilizační faktor.

Náš zákazník má k dispozici (24 hodin denně, 7dní v týdnu) koordinátora ze společnosti Exact Systems, který je zodpovědný za bezprostřední reakci při jakémkoliv náznaku problému kvality spojeného s dodávkou. Standardní reakční doba, kdy naše společnost musí začít pracovat, nepřesahuje 60 minut. V uvedené době inspektoři kvality pod dohledem koordinátora začínají třídění, kontrolu nebo přepracování komponentů. Služba je poskytována v souladu s předem sestavenou specifikací kontroly. Po splnění objednávky, zákazník i dodavatel dostanou informace o výsledcích. Chybné díly jsou vytříděny.

  • Rychlá odezva - zásah ve společnosti zákazníka do dohodnutého data;
  • Profesionální a efektivní třídění, kontrola nebo přepracování;
  • Systematické vykazování výsledků kontroly vyplývající z poskytování služeb zákazníkovi a spolehlivá databáze pro oddělení jakosti.
nahoru
We use cookies on our website. By continuing to browse the site, you agree to our use of cookies. Learn more. ×