Nakopněte kariéru s Dascher: Hledáme nové talenty!

Dascher

Pracovní příležitosti v Dachseru

Dachser je přední světová logistická společnost, která nabízí širokou škálu pracovních příležitostí v různých odvětvích. S více než 31 000 zaměstnanci ve více než 40 zemích je Dachser globálním hráčem s přátelským a dynamickým pracovním prostředím.

V České republice má Dachser silnou pozici s pobočkami v Kladně, Ostravě a Brně. Společnost nabízí pracovní pozice v oblasti logistiky, skladování, dopravy a administrativy.

Dachser si cení svých zaměstnanců a nabízí jim možnost profesního růstu a rozvoje. Zaměstnanci Dachseru mají přístup k široké škále školení a rozvojových programů, které jim pomáhají dále rozvíjet jejich dovednosti a znalosti.

Společnost také nabízí svým zaměstnancům atraktivní benefity, včetně konkurenceschopného platu, bonusů, příspěvků na stravování a dalších výhod.

Pokud hledáte dynamickou a perspektivní práci v oblasti logistiky, Dachser je tou pravou volbou.

Kariérní růst a rozvoj

V dnešní dynamické době je klíčové nezaspat dobu a neustále se rozvíjet. Kariérní růst a rozvoj už dávno nejsou jen fráze z motivačních příruček, ale nezbytností pro každého, kdo chce uspět. Ať už toužíte po povýšení, změně pozice nebo jen po zdokonalení svých dovedností, existuje mnoho cest, jak dosáhnout vytyčených cílů.

Základem je identifikovat své silné stránky a rozvojové oblasti. Co vám jde nejlépe? V čem naopak cítíte rezervy? Na základě této analýzy si stanovte konkrétní a měřitelné cíle. Nebojte se vyhledat zpětnou vazbu od kolegů, nadřízených nebo mentorů.

Nezapomínejte na důležitost celoživotního vzdělávání. Absolvujte kurz, přečtěte si odbornou publikaci nebo se zapojte do workshopu. Možností je nespočet. Proaktivní přístup a ochota učit se novým věcem vám otevřou dveře k novým příležitostem.

Firemní kultura a hodnoty

Firemní kultura a hodnoty jdou v dnešní době ruku v ruce. Už dávno neplatí, že zaměstnanci hledají pouze dobře placenou práci. Stále důležitější je pro ně firemní prostředí, ve kterém se cítí dobře a které rezonuje s jejich vlastními hodnotami. Mezi nejdůležitější aspekty patří férové jednání, transparentnost, možnost profesního růstu a work-life balance. Firmy, které se těmito aspekty zabývají a aktivně je začleňují do své firemní kultury, jsou pak pro potenciální zaměstnance mnohem atraktivnější. Pozitivní dopad silné firemní kultury se ale neprojevuje pouze v oblasti náboru. Spokojení zaměstnanci jsou produktivnější, loajálnější a méně náchylní k odchodu ke konkurenci. Investice do firemní kultury a hodnot se tak firmám dlouhodobě vyplácí.

Zaměstnanecké benefity a odměny

Zaměstnanecké benefity a odměny se staly nedílnou součástí firemní kultury a hrají klíčovou roli v motivaci a spokojenosti zaměstnanců. Kromě základní mzdy firmy nabízí širokou škálu benefitů, které zvyšují atraktivitu pracovního místa. Mezi nejoblíbenější benefity patří stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, flexibilní pracovní doba a home office. Stále častěji se setkáváme s benefity zaměřenými na zdraví a well-being, jako jsou příspěvky na sportovní aktivity, masáže nebo ovoce na pracovišti. Odměny slouží k ocenění nadstandardních výsledků a dosažení cílů. Mohou mít formu finančních bonusů, poukázek na nákup zboží a služeb nebo třeba exotické dovolené. Správně nastavený systém benefitů a odměn pomáhá firmám přilákat a udržet si talentované zaměstnance, zvyšuje jejich motivaci a loajalitu a v konečném důsledku přispívá k lepším firemním výsledkům.

Pracovní prostředí a podmínky

V dnešní době si uchazeči o práci vybírají zaměstnavatele nejen podle výše mzdy, ale stále důležitější roli hraje i pracovní prostředí a podmínky, které firma nabízí. Mezi nejdůležitější faktory patří jistě příjemné a moderní kanceláře, ergonomické vybavení a dostatek prostoru pro práci i odpočinek. Zaměstnanci oceňují také flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domova a firemní benefity, jako jsou stravenky, sick days nebo příspěvky na dovolenou. Důležitá je i firemní kultura, otevřená komunikace a férové ​​jednání ze strany nadřízených. V neposlední řadě hraje roli i lokalita pracoviště a jeho dostupnost.

Recenze od zaměstnanců

Atmosféra v kanclu je super, lidi jsou přátelští a vždycky ochotní pomoct. Benefity jsou taky fajn, hlavně stravenky a sick days oceňuju. Co se týče práce samotné, je to občas stereotypní, ale zase se člověk nenadře. Platově je to průměr, ale zase je tu možnost kariérního růstu. Celkově jsem spokojený/á a můžu tuhle firmu doporučit.

Tipy pro uchazeče o práci

Hledáte novou práci? Nepodceňujte přípravu! Dobře napsaný životopis a motivační dopis jsou základ. Nezapomeňte zdůraznit své dovednosti a zkušenosti relevantní pro danou pozici. Před pohovorem si důkladně prostudujte webové stránky firmy a připravte si otázky. Během pohovoru buďte sami sebou, usmívejte se a mluvte srozumitelně. Nebojte se ukázat svůj zájem o práci a firmu. Po pohovoru nezapomeňte na poděkování za věnovaný čas.

Publikováno: 24. 06. 2024

Kategorie: práce